Հարգելի քաղաքացիներ,

 

Տեղեկացնում ենք, որ Անձնագրային և վիզաների վարչությունում, ինչպես նաև Երևան քաղաքի ստորաբաժանումներում գործարքներ կատարելու համար անհրաժեշտ է նախապես առցանց հերթագրվել migration.e-gov.am կայքում՝ ընտրելով համապատասխան անձնագրային ստորաբաժանումը և գործողության տեսակը։

ՀՀ ՆԳՆ միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության անձնագրային և վիզաների վարչությունն ամփոփել է 2023 թվականի առաջին կիսամյակին կատարած աշխատանքի արդյունքները՝ դրանք համադրելով 2022 թվականի կատարված աշխատանքների ծավալի հետ։ 

Ստորև ներկայացվում են կատարված աշխատանքների թվային վերլուծությունները՝ աղյուսակի տեսքով.

 

Գործողություն

2022թ.

2023թ.

 

Հին նմուշի անձնագիր

218023

236432

 

Նույնականացման քարտ

105169

31164

 

Օտարերկրյա պետությունում վավերականության ժամկետի նշում

251551

303205

 

Հաշվառում

105114

119590

     

 

ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու դիմումներ

9917

9268

 

Կացության կարգավիճակ                       4022                                 5197

ՀՀ ՆԳՆ Միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության Երևանի Մաշտոցի /Շինարարների 10/2/ և Արաբկիրի /Մամիկոնյանց 1/ անձնագրային ծառայություններում քաղաքացիների սպասարկումը հուլիսի 3-ից իրականացվելու է էլեկտրոնային հերթագրմամբ:

Առցանց հերթագրման հարթակը https://migration.e-gov.am/ -ն է:

Հարթակն այսօրվանից հնարավորություն է տալիս հերթագրվել: Էլեկտրոնային հերթագրում է գործում նաև Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջանի անձնագրային ծառայությունում /Ահարոնյան 3/:

Տարածքային անձնագրային ծառայությունում մատուցվում են հետևյալ ծառայությունները.

- անձնագրավորում,

- նույնականացման քարտի ձևակերպում/փոխանակում,

- հաշվառում,

- հանրային ծառայությունների համարանիշի ձեռբերում,

- տեղեկանքների տրամադրում և այլն:

Նշենք, որ հաշվառման հասցեի տարածքային անձնագրային ծառայություն պարտադիր հիմունքներով անհրաժեշտ է մոտենալ միայն անչափահասի առաջին անձնագրավորման և հաշվառման հասցեի փոփոխության դեպքում։

Մնացած անձնագրային ծառայությունները հավասարապես մատուցվում են բոլոր տարածքային անձնագրային ծառայություններում՝ անկախ քաղաքացու հաշվառման հասցեից։

2022 թ-ի տարեվերջից էլեկտրոնային հերթագրում է գործում ՄՔԾ վարչական գրասենյակում, առաջիկայում էլեկտրոնային հերթագրման կարգն աստիճանաբար կներդրվի նաև Երևանի մյուս անձնագրային ծառայություններում, այնուհետև նաև մարզերում՝ ծանրաբեռնվածությունից ելնելով։

Էլեկտրոնային հերթագրման հարթակը ուղղված է նպաստելու հերթերի կանոնակարգմանը, քաղաքացու հարմարավետությանը և աշխատանքների արդյունավետ կազմակերպմանը։

В СТРУКТУРЕ МВД СОЗДАНА СЛУЖБА МИГРАЦИИ И ГРАЖДАНСТВА

 16 декабря 2022 года Национальное собрание Республики Армения во втором чтении полностью приняло законодательную инициативу, согласно которой будет создано Министерство внутренних дел (МВД). На базе Миграционной Службы и Паспортно-визового управления в составе МВД создана Служба Миграции и Гражданства. На данном этапе два ведомства находятся в переходном процессе реструктуризации. Oказание государственных услуг гражданам РА и иностранцам продолжается без изменений. Официальный сайт будет временно доступен так как содержит полезную информацию для граждан РА и иностранцев. Новый сайт Службы миграции и гражданства находится на стадии разработки. Об изменениях в предоставлении услуг, а также функций Службы будет организованно надлежащее информирование общественности.

 

 

Ոստիկանության անձնագրային և վիզաների վարչությունն ամփոփել է 2022 թվականի կատարած աշխատանքի արդյունքները՝ դրանք համադրելով 2021 թվականի կատարված աշխատանքների ծավալի հետ։  Այսպես՝ 2022թ-ին ԱՎ վարչության և տարածքային ստորաբաժանումների կողմից կատարված գործողությունները աճել են գրեթե կրկնակի, որոշ ստորաբաժանումներում եռակի,

Ստորև ներկայացվում են կատարված աշխատանքների թվային վերլուծությունները՝ աղյուսակի տեսքով.

 

Գործողություն

2021թ.

2022թ.

Տարբերություն

 

Հին նմուշի անձնագիր

409703

507658

97955

 

Նույնականացման քարտ

98635

159865

61230

 

Կենսաչափական անձնագիր

13097

18299

5202

 

Օտարերկրյա պետությունում վավերականության ժամկետի նշում

491403

639386

147983

 

Հաշվառում

204154

230721

26567

       

 

ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու դիմումներ

8591

25515

16924

ԱՎ վարչության պետի պարտականությունների ժամանակավոր կատարող, ոստիկանության գնդապետ

 

Մարիամ Խաչիկի Գևորգյան

2022 թվականի դեկտեմբերի 30-ից ուժի մեջ են մտնում «Նույնականացման քարտերի մասին», «Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացու անձնագրի մասին» և «Ինտերնետով հրապարակային եւ անհատական ծանուցման մասին» օրենքներում կատարված փոփոխությունները եւ լրացումները։ Փոփոխությունների արդյունքում՝

- օրենքների ուժի մեջ մտնելու օրվանից՝ 30.12.2022թ-ից սկսած մինչև 2023 թվականի դեկտեմբերի 31-ը դադարեցվում է ՀՀ քաղաքացիներին բիոմետրիկ անձնագրերի տրամադրումը։ Այդ ժամանակահատվածում ՀՀ քաղաքացիների անձը հաստատող փաստաթուղթ ունենալու իրավունքը երաշխավորելու համար շարունակվելու է տրամադրվել ՀՀ կառավարության 1998 թվականի դեկտեմբերի 25-ի թիվ 821 որոշմամբ սահմանված անձնագրերը:

- 2023թ-ի փետրվարի 15-ից նույնականացման քարտերը տրամադրվելու են  առանց էլեկտրոնային պահոցի՝ մինչև ՀՀ կառավարության համապատասխան որոշմամբ պահոցի նոր բնութագրի սահմանումը։

Այս ընթացքում նախկինում տրամադրված կենսաչափական անձնագրերը և նույնականացման քարտերը համարվելու են վավեր, բացառությամբ օրենքով սահմանված դեպքերի։

Նշված փոփոխությունների նպատակը պայմանավորված է քաղաքացիների համար ապագա սերնդի տեխնոլոգիաներով եւ անվտանգության պայմաններով օժտված կենսաչափական անձնագրերի եւ էլեկտրոնային նույնականացման ու ստորագրության հնարավորության ստեղծման և աստիճանաբար հին անձնագրերի եւ էլեկտրոնային քարտերի նորերով փոխարինման անհրաժեշտությամբ։

Միաժամանակ, բոլոր այն ոլորտներում, որոնց գործունեությունը կանոնակարգող օրենքներով և այլ իրավական ակտերով սահմանված է էլեկտրոնային թվային ստորագրության կիրառման անհրաժեշտություն, նույնականացման քարտի կիրառմամբ էլեկտրոնային թվային ստորագրության փոխարեն քաղաքացիներն իրենց իրավունքները կարող են իրացնել «ԷԿԵՆԳ» ՓԲ ընկերությունից բջջային էլեկտրոնային թվային ստորագրություն ստանալու եղանակով, իսկ պաշտոնական էլեկտրոնային փոստ ֆիզիկական անձանց կտրամադրվի հանրային ծառայությունների համարանիշ ձեռք բերելու պահից, ինչով պայմանավորված համապատասխան լրացում է կատարվել «Ինտերնետով հրապարակային եւ անհատական ծանուցման մասին» օրենքում։

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=1TXyJcV7tzM&t=1s

Դեկտեմբերի 19-ից անձնագրային և վիզաների վարչության անձնագրային ու վիզաների և օտարերկրյա քաղաքացիների հաշվառման բաժիններում կգործի էլեկտրոնային հերթագրման համակարգ։
Դեկտեմբերի 19-ից 23-ը էլեկտրոնային հերթագրմանը զուգահեռ գործելու է նաև հերթագրման սարքավորումների միջոցով հերթագրման կտրոններով սպասարկելու ընթացակարգը (50 տոկոս հարաբերակցությամբ), իսկ դեկտեմբերի 26-ից՝ սպասարկումն իրականացվելու է բացառապես էլեկտրոնային հերթագրմամբ։
Հերթագրվել կարելի է առցանց՝ e-request.am հարթակի միջոցով։
Նախ անհրաժեշտ է գրանցվել հարթակում, մուտք գործել համակարգ, սեղմել «Ամրագրել այց» կոճակը, «Հերթագրում» դաշտում ընտրել «Անձնագրային և վիզաների վարչություն» պատուհանը, նշել գործողության տեսակը և ամրագրել նախընտրելի օր ու ժամ՝ համապատասխան գործողությունը կատարելու նպատակով անձնագրային և վիզաների վարչության տվյալ բաժին ներկայանալու համար։
Դիմումատուները հերթագրման նպատակով պետք է լրացնեն միայն իրենց անհատական տվյալները։ Այլ անձանց տվյալներով հերթագրված դիմումատուները չեն սպասարկվելու։ Իսկ օրենքով նախատեսված դեպքերում, որպես ներկայացուցիչ հանդես գալու և մի քանի անձի համար գործողություն կատարելու պարագայում, յուրաքանչյուր դիմումի համար անհրաժեշտ է ունենալ առանձին հերթագրում՝ առվազն 15 րոպե տարբերությամբ (օրինակ՝ ծնողի կողմից մի քանի անչափահաս երեխայի անձնագրավորման դիմում ներկայացնելու դեպքում պետք է յուրքանչյուր երեխայի համար կատարվի առանձին հերթագրում)։
Հիշեցնենք, որ նոյեմբերի 14-ից անձնագրային և վիզաների վարչության քաղաքացիության բաժնում ներդրվել և գործում է էլեկտրոնային հերթագրման համակարգ։ Նման եղանակով սպասարկում իրականացնելու արդյունքում կատարված ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ էապես բարելավվել է քաղաքացիներին մատուցվող ծառայությունների որակը, վարչությունում առկա չեն կուտակումներ, հերթեր, քանի որ յուրաքանչյուր քաղաքացի անձնագրային և վիզաների վարչություն այցելում է իր հերթագրման օրը և ժամին, տեղում սպասարկվում, ինչն էլ իր հերթին բացառում է քաղաքացիների՝ հերթում սպասելու և անհարկի ժամանակ կորցնելու հետ կապված դժգոհությունները։
Խնդրում ենք պահպանել հերթագրման կարգը՝ ճիշտ և ժամանակին սպասարկում ապահովելու նպատակով։

С 14 ноября текущего года в ПВУ РА внедрена система электронной записи для подачи заявлений о получении и прекращении гражданства РА, для получения паспорта лица, получившего гражданство РА в первый раз, а также для предоставления консультаций в этой сфере.

Исследования, проведенные в результате обслуживания посредством электронной очереди в течение 10 дней, показали, что существенно улучшилось качество предоставляемых гражданам услуг, поскольку в управлении нет скоплений, очередей, каждый гражданин посещает паспортно-визовое управление в день и время своей очереди, обслуживается на месте, что, в свою очередь, исключает недовольство, связанное с ожиданием очереди и потерей ненужного времени. Кроме того, гражданам не приходится в холодных погодных условиях за 3-4 часа до посещения ПВ управления, чтобы иметь возможность сразу после начала рабочего дня записаться в очередь и обслужиться в данный день, причем некоторые из них после  долгого ожидания не имели возможности приобрести талон, что, в свою очередь становилась поводом для дополнительного недовольства. В результате электронной записи в очередь эта проблема была решена.

Констатируя тот факт, что система электронной очереди существенно повлияло на качество обслуживания, разгрузила очереди, в настоящее время ведутся работы по поэтапному внедрению электронной системы управления очередями в паспортном отделении ПВУ, а затем в территориальные подразделения города Еревана и областных центров.

Напоминание. Для подачи заявлений о получении и прекращении гражданства РА, для получения паспорта лица, получившего гражданство РА в первый раз, а также для получения консультации в этой сфере необходимо записаться на прием e-request.am через платформу-путем бронирования визита в паспортно-визовое управление.

Каждый заявитель для записи должен заполнить исключительно свои персональные данные, так как заявители,  записанные другими данными не обслуживаются.

 

ПАСПОРТНО-ВИЗОВОЕ УПРАВЛЕНИЕ 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=AlPXsT8spCo&t=1s

 

Уважаемые  граждане

С 14-го по 18-ое ноября 2022г. подача заявлений на  получение и прекращение гражданства РА, выдачу паспорта лицу, получившему гражданство РА, а также предварительное изучение документов на получение гражданства и предоставления консультаций будут осуществляться как по предварителной записи через систему электронной очереди на единой платформе e-request.am, так и в порядке очереди по талонам выдаваемым электронным устройством в отделе гражданства паспортно-визового управления полиции РА./обслуживание граждан будет осуществляться в соотношении 50/50/:

С 21-го ноября 2022г. Обслуживание граждан по вышеуказанным вопросам будет осуществляться исключительно посредством записи через единую платформу  e-request.am.

Для записи посредством единой платформы необходимо:

1.осуществить регистрацию  на платформе и войти в сиситему

  1. нажав кнопку <<забронировать визит>> в поле << запись>> указать <<паспортно-визовое управления полиции РА>>
  2. в графе <<вид деятельности>> указать <<подача заявлений на получение или прекращение гражданства РА, либо выдача паспорта лицу, получившему гражданство РА>>
  3. забронировать конкретную дату и время визита в отдел гражданства паспортно-визового управления полиции РА.

При осуществлении записи на очередь необходимо указывать исключительно личные данные лица подающего заявление.

Гражданам, запись которых была осуществлена  по данным иных лиц, в услуге будет отказано!

 

 

 

 

Հայաստան, 0054, Երևան, Դավթաշեն, 4-րդ թաղամաս, 17/10 շենք
+374-10-370264
երկ․-ուրբաթ՝ 9։00-ից մինչև 17։00, ընդմիջում՝ 14։00-ից մինչև 15։00