Հարգելի քաղաքացիներ,
Տեղեկացնում ենք, որ Անձնագրային և վիզաների վարչությունում, ինչպես նաև Երևան քաղաքի ստորաբաժանումներում գործարքներ կատարելու համար անհրաժեշտ է նախապես առցանց հերթագրվել migration.e-gov.am կայքում՝ ընտրելով համապատասխան անձնագրային ստորաբաժանումը և գործողության տեսակը։
ՀՀ ՆԳՆ միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության անձնագրային և վիզաների վարչությունն ամփոփել է 2023 թվականի առաջին կիսամյակին կատարած աշխատանքի արդյունքները՝ դրանք համադրելով 2022 թվականի կատարված աշխատանքների ծավալի հետ։
Ստորև ներկայացվում են կատարված աշխատանքների թվային վերլուծությունները՝ աղյուսակի տեսքով.
Գործողություն |
2022թ. |
2023թ. |
Հին նմուշի անձնագիր |
218023 |
236432 |
Նույնականացման քարտ |
105169 |
31164 |
Օտարերկրյա պետությունում վավերականության ժամկետի նշում |
251551 |
303205 |
Հաշվառում |
105114 |
119590 |
ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու դիմումներ |
9917 |
9268 |
Կացության կարգավիճակ 4022 5197
ՀՀ ՆԳՆ Միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության Երևանի Մաշտոցի /Շինարարների 10/2/ և Արաբկիրի /Մամիկոնյանց 1/ անձնագրային ծառայություններում քաղաքացիների սպասարկումը հուլիսի 3-ից իրականացվելու է էլեկտրոնային հերթագրմամբ:
Առցանց հերթագրման հարթակը https://migration.e-gov.am/ -ն է:
Հարթակն այսօրվանից հնարավորություն է տալիս հերթագրվել: Էլեկտրոնային հերթագրում է գործում նաև Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջանի անձնագրային ծառայությունում /Ահարոնյան 3/:
Տարածքային անձնագրային ծառայությունում մատուցվում են հետևյալ ծառայությունները.
- անձնագրավորում,
- նույնականացման քարտի ձևակերպում/փոխանակում,
- հաշվառում,
- հանրային ծառայությունների համարանիշի ձեռբերում,
- տեղեկանքների տրամադրում և այլն:
Նշենք, որ հաշվառման հասցեի տարածքային անձնագրային ծառայություն պարտադիր հիմունքներով անհրաժեշտ է մոտենալ միայն անչափահասի առաջին անձնագրավորման և հաշվառման հասցեի փոփոխության դեպքում։
Մնացած անձնագրային ծառայությունները հավասարապես մատուցվում են բոլոր տարածքային անձնագրային ծառայություններում՝ անկախ քաղաքացու հաշվառման հասցեից։
2022 թ-ի տարեվերջից էլեկտրոնային հերթագրում է գործում ՄՔԾ վարչական գրասենյակում, առաջիկայում էլեկտրոնային հերթագրման կարգն աստիճանաբար կներդրվի նաև Երևանի մյուս անձնագրային ծառայություններում, այնուհետև նաև մարզերում՝ ծանրաբեռնվածությունից ելնելով։
Էլեկտրոնային հերթագրման հարթակը ուղղված է նպաստելու հերթերի կանոնակարգմանը, քաղաքացու հարմարավետությանը և աշխատանքների արդյունավետ կազմակերպմանը։
THE MIGRATION AND CITIZENSHIP SERVICE WAS ESTABLISHED WITHIN THE MINISTRY OF INTERNAL AFFAIRS
On December 16, 2022 the National Assembly of the Republic of Armenia fully adopted the legislative package on establishing the Ministry of Internal Affairs (MIA) in the second reading. On the basis of the Migration Service of Armenia and the Passport and Visa Department of the Police, the Migration and Citizenship Service (MSS) has been established within the Ministry of Internal Affairs. Currently, two entities are in the transitional phase of restructuring. Provision of public services to the RA citizens and foreigners continues without any changes. This website remains available as the content of the website contains useful information for the RA citizens and foreigners. The new website of the Migration and Citizenship Service is currently under construction. Adequate public awareness on changes in service delivery as well as functions of the Service will be organized in a timely manner.
Ոստիկանության անձնագրային և վիզաների վարչությունն ամփոփել է 2022 թվականի կատարած աշխատանքի արդյունքները՝ դրանք համադրելով 2021 թվականի կատարված աշխատանքների ծավալի հետ։ Այսպես՝ 2022թ-ին ԱՎ վարչության և տարածքային ստորաբաժանումների կողմից կատարված գործողությունները աճել են գրեթե կրկնակի, որոշ ստորաբաժանումներում եռակի,
Ստորև ներկայացվում են կատարված աշխատանքների թվային վերլուծությունները՝ աղյուսակի տեսքով.
Գործողություն |
2021թ. |
2022թ. |
Տարբերություն |
Հին նմուշի անձնագիր |
409703 |
507658 |
97955 |
Նույնականացման քարտ |
98635 |
159865 |
61230 |
Կենսաչափական անձնագիր |
13097 |
18299 |
5202 |
Օտարերկրյա պետությունում վավերականության ժամկետի նշում |
491403 |
639386 |
147983 |
Հաշվառում |
204154 |
230721 |
26567 |
ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու դիմումներ |
8591 |
25515 |
16924 |
ԱՎ վարչության պետի պարտականությունների ժամանակավոր կատարող, ոստիկանության գնդապետ
Մարիամ Խաչիկի Գևորգյան
2022 թվականի դեկտեմբերի 30-ից ուժի մեջ են մտնում «Նույնականացման քարտերի մասին», «Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացու անձնագրի մասին» և «Ինտերնետով հրապարակային եւ անհատական ծանուցման մասին» օրենքներում կատարված փոփոխությունները եւ լրացումները։ Փոփոխությունների արդյունքում՝
- օրենքների ուժի մեջ մտնելու օրվանից՝ 30.12.2022թ-ից սկսած մինչև 2023 թվականի դեկտեմբերի 31-ը դադարեցվում է ՀՀ քաղաքացիներին բիոմետրիկ անձնագրերի տրամադրումը։ Այդ ժամանակահատվածում ՀՀ քաղաքացիների անձը հաստատող փաստաթուղթ ունենալու իրավունքը երաշխավորելու համար շարունակվելու է տրամադրվել ՀՀ կառավարության 1998 թվականի դեկտեմբերի 25-ի թիվ 821 որոշմամբ սահմանված անձնագրերը:
- 2023թ-ի փետրվարի 15-ից նույնականացման քարտերը տրամադրվելու են առանց էլեկտրոնային պահոցի՝ մինչև ՀՀ կառավարության համապատասխան որոշմամբ պահոցի նոր բնութագրի սահմանումը։
Այս ընթացքում նախկինում տրամադրված կենսաչափական անձնագրերը և նույնականացման քարտերը համարվելու են վավեր, բացառությամբ օրենքով սահմանված դեպքերի։
Նշված փոփոխությունների նպատակը պայմանավորված է քաղաքացիների համար ապագա սերնդի տեխնոլոգիաներով եւ անվտանգության պայմաններով օժտված կենսաչափական անձնագրերի եւ էլեկտրոնային նույնականացման ու ստորագրության հնարավորության ստեղծման և աստիճանաբար հին անձնագրերի եւ էլեկտրոնային քարտերի նորերով փոխարինման անհրաժեշտությամբ։
Միաժամանակ, բոլոր այն ոլորտներում, որոնց գործունեությունը կանոնակարգող օրենքներով և այլ իրավական ակտերով սահմանված է էլեկտրոնային թվային ստորագրության կիրառման անհրաժեշտություն, նույնականացման քարտի կիրառմամբ էլեկտրոնային թվային ստորագրության փոխարեն քաղաքացիներն իրենց իրավունքները կարող են իրացնել «ԷԿԵՆԳ» ՓԲ ընկերությունից բջջային էլեկտրոնային թվային ստորագրություն ստանալու եղանակով, իսկ պաշտոնական էլեկտրոնային փոստ ֆիզիկական անձանց կտրամադրվի հանրային ծառայությունների համարանիշ ձեռք բերելու պահից, ինչով պայմանավորված համապատասխան լրացում է կատարվել «Ինտերնետով հրապարակային եւ անհատական ծանուցման մասին» օրենքում։
https://www.youtube.com/watch?v=1TXyJcV7tzM&t=1s
Դեկտեմբերի 19-ից անձնագրային և վիզաների վարչության անձնագրային ու վիզաների և օտարերկրյա քաղաքացիների հաշվառման բաժիններում կգործի էլեկտրոնային հերթագրման համակարգ։
Դեկտեմբերի 19-ից 23-ը էլեկտրոնային հերթագրմանը զուգահեռ գործելու է նաև հերթագրման սարքավորումների միջոցով հերթագրման կտրոններով սպասարկելու ընթացակարգը (50 տոկոս հարաբերակցությամբ), իսկ դեկտեմբերի 26-ից՝ սպասարկումն իրականացվելու է բացառապես էլեկտրոնային հերթագրմամբ։
Հերթագրվել կարելի է առցանց՝ e-request.am հարթակի միջոցով։
Նախ անհրաժեշտ է գրանցվել հարթակում, մուտք գործել համակարգ, սեղմել «Ամրագրել այց» կոճակը, «Հերթագրում» դաշտում ընտրել «Անձնագրային և վիզաների վարչություն» պատուհանը, նշել գործողության տեսակը և ամրագրել նախընտրելի օր ու ժամ՝ համապատասխան գործողությունը կատարելու նպատակով անձնագրային և վիզաների վարչության տվյալ բաժին ներկայանալու համար։
Դիմումատուները հերթագրման նպատակով պետք է լրացնեն միայն իրենց անհատական տվյալները։ Այլ անձանց տվյալներով հերթագրված դիմումատուները չեն սպասարկվելու։ Իսկ օրենքով նախատեսված դեպքերում, որպես ներկայացուցիչ հանդես գալու և մի քանի անձի համար գործողություն կատարելու պարագայում, յուրաքանչյուր դիմումի համար անհրաժեշտ է ունենալ առանձին հերթագրում՝ առվազն 15 րոպե տարբերությամբ (օրինակ՝ ծնողի կողմից մի քանի անչափահաս երեխայի անձնագրավորման դիմում ներկայացնելու դեպքում պետք է յուրքանչյուր երեխայի համար կատարվի առանձին հերթագրում)։
Հիշեցնենք, որ նոյեմբերի 14-ից անձնագրային և վիզաների վարչության քաղաքացիության բաժնում ներդրվել և գործում է էլեկտրոնային հերթագրման համակարգ։ Նման եղանակով սպասարկում իրականացնելու արդյունքում կատարված ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ էապես բարելավվել է քաղաքացիներին մատուցվող ծառայությունների որակը, վարչությունում առկա չեն կուտակումներ, հերթեր, քանի որ յուրաքանչյուր քաղաքացի անձնագրային և վիզաների վարչություն այցելում է իր հերթագրման օրը և ժամին, տեղում սպասարկվում, ինչն էլ իր հերթին բացառում է քաղաքացիների՝ հերթում սպասելու և անհարկի ժամանակ կորցնելու հետ կապված դժգոհությունները։
Խնդրում ենք պահպանել հերթագրման կարգը՝ ճիշտ և ժամանակին սպասարկում ապահովելու նպատակով։
From November 14, 2022 an electronic queuing system was implemented in the citizenship division of Passport and Visas department for applications on obtaining and terminating citizenship of RA, obtaining the passport of RA for the first time, as well as consultation concerning to these issues.
Its approximately 10 days that citizens are served via electronic queuing and the experiences show that the quality of service provided has essentially improved, as there are no queues in the department, each citizen comes to the Passport and Visas department the exact day and time of his/her visit.
This system also helps citizens not to wait outside the building for a long time /3-4 hours/ in the cold weather conditions in order to be served immediately the working day begins. Moreover, the part of the citizens couldn’t get queuing coupon after waiting for a long time in the queue. That brings lots of dissatisfaction of people.
The fact that electronic queuing system has essentially improved the quality of giving services to citizens, so currently works are carried out to have such kind of implementation in the passport division of Passport and Visas department and territorial passport services / Yerevan and regional departments/ of Passport and Visas department.
Notification. For applications on obtaining and terminating citizenship of RA, obtaining the passport of RA for the first time, as well as consultation concerning to these issues it’s necessary to be checked in via e-request.am platform by booking a visit to Passport and Visas department.
Every applicant must fill her/his personal data. The applicants who have been checked in other personal data will not be served․
Passport and Visas department
Dear compatriots,
https://www.youtube.com/watch?v=AlPXsT8spCo&t=1s
From November 14, 2022, the applications for obtaining and terminating citizenship of RA, obtaining the passport of RA for the first time, as well as preliminary examination of documents and consulation for obtaining citizenship of RA, will be carried out by electronic queuing.
It’s important to inform that from November 14-18 parallely electronic queuing will be possible to receive coupons from the queue-regulating equipment /with a ratio of 50 %/, and from November 21 citizens will be served only by the procedure of electronic queuing.
Its possible to chek-in online via e-request platform.
We also inform you that every applicant must fill her/his personal data /except from actions of preliminary examination of documents and consulation/
The applicants who have been checked in other personal data will not be served.